Klacht Totalgamingsite : OPLICHTING Totalgaminsite.com

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 373037
Gebruiker
Bloem10
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg tijdens het autorijden vandaag 23/06 om 16.50 uur een sms waarin aangegeven staat dat ik mij aangemeld heb voor een dienst van €5,00 per week. U begrijpt dat ik tijdens het autorijden dit niet gedaan zou kunnen hebben.

Deze website ken ik niet en ik heb nergens toestemming voor gegeven. Ik heb mij direct afgemeld maar wil die €5,00 niet betalen, ik geef hier geen toestemming voor.

Via T-Mobile heb ik reeds aangegeven 3e partijen niet via de factuur van mijn telefoonabbonement te willen laten incasseren.

De oplossing

Graag zou ik zien dat T-Mobile de €5,00 niet in rekening gebracht wordt op mijn factuur en dat 3e partijen niet meer zonder mijn toestemming mijn telefoonnummer misbruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Totalgamingsite hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bloem10
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb niks van Totalgamingsite gehoord. Ze nemen niet eens contact op. Vreselijk frauduleus bedrijf!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Totalgamingsite ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen