Klacht Totalgamingsite : OPLICHTING Totalgaminsite.com

Bloem10

Ik krijg tijdens het autorijden vandaag 23/06 om 16.50 uur een sms waarin aangegeven staat dat ik mij aangemeld heb voor een dienst van €5,00 per week. U begrijpt dat ik tijdens het autorijden dit niet gedaan zou kunnen hebben.

Deze website ken ik niet en ik heb nergens toestemming voor gegeven. Ik heb mij direct afgemeld maar wil die €5,00 niet betalen, ik geef hier geen toestemming voor.

Via T-Mobile heb ik reeds aangegeven 3e partijen niet via de factuur van mijn telefoonabbonement te willen laten incasseren.

Graag zou ik zien dat T-Mobile de €5,00 niet in rekening gebracht wordt op mijn factuur en dat 3e partijen niet meer zonder mijn toestemming mijn telefoonnummer misbruiken.

Wij vinden dat Totalgamingsite hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bloem10
Ik heb niks van Totalgamingsite gehoord. Ze nemen niet eens contact op. Vreselijk frauduleus bedrijf!

Ook een klacht indienen over Totalgamingsite ?