Klacht Totalskinrevolution.com: Produkt terug gestuurd met brief. Bedrag van 79.99 gesorteerd. ik logeerde bij zoon en kon niet reageren TEGEN verdere bestellin

Annaandringa

Er was reclame over goed huid produkt, wat via internet gratis aangevraagd kon worden; een monstertje. En ik was te logeren bij mijn zoon, terwijl de 8e dag het produkt per post binnenkwam van 79,99 euro, want ik had niet binnen de 8 dagen gereageerd TEGEN verdere toezending. Het produkt heb ik teruggestuurd met een brief, en het bedrag gestorneerd, wat al van mijn rekening was afgeschreven.
Nu ontvang ik 2 maanden later een mail, dat ik het produkt alsnog betalen moet, terwijl ik het terug gestuurd heb. ik probeerde een mail te sturen hierover en dat kan niet.
Nu weet ik hun adres niet meer.

Dat zij stoppen met bedreiging van extra geld + geeiste bedrag te moeten innen, terwijl ik geen produkt heb. Dit heb ik terug gestuurd , nu 2 maanden gelden al, zodra ik terug was van de logeerperiode bij mijn zoon. Met geschreven brief erbij.

Wij vinden dat Totalskinrevolution.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Totalskinrevolution.com?