Klacht Totalskinrevolution.com: Total Skin Revolution

Moedeloos

Na het bestellen van een proefflacon, deze is nog niet verzonden naar mij, wil ik geen vervolgzending automatisch ontvangen. Waarna ik contact op wil nemen om dit op te zeggen maar het telefoonnummer is niet in gebruik. Ook mijn klantnummer is niet bekend en ik kan er niet mee inloggen.
Nu heb ik een mail verzonden naar Totalskinrevolution/Odoroso omdat zij genoemd staan dat ik afzie van verdere vervolgzendingen.
Ik heb het proefpakket betaald en de bank op de hoogte gesteld dat ik geen automatische incasso wens van dit bedrijf. Het proefpakket is betaald.
Wat kan ik verder nog ondernemen?

Geen vervolgzendingen meer!

Wij vinden dat Totalskinrevolution.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Moedeloos
    Ik heb een mail retour ontvangen van Total Skin Revolution waarin mijn opzegging op een abonnement, waar ik me niet bewust van ben, ben uitgeschreven.
    Moedeloos

Ook een klacht indienen over Totalskinrevolution.com?