Klacht TOTO: Geld wordt maar niet uitbetaald

Klachtnummer
# 178700
Gebruiker
Bexx
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Diverse wedstrijden voor het afgelopen wk voorspelde ik correct. Ik won in totaal 43 euro. Maar toen de uitbetaling uitbleef zag ik dat een oud reknr zonder Iban nog stond vermeld. Eerst moest ik 15min wachten en telefonisch mijn reknr doorgeven zodat het binnen 14dgn werd overgemaakt na 15min kon ik het reknr aanpassen (dat lukte niet).14dgn later 2e keer gebeld reknr moesten ze eerst omzetten in Iban vervolgens kon ik na 15min aanpassen. Lukte 14dgn later nog geen geld. Derde keer heel aardig persoon hij zou mij bellen en vond niet netjes dat zijn collega's het zo hadden afgerond het zou voor 14dgn zijn opgelost inmiddels is het dag 12 ik ben benieuwd. Ik waS heel geduldig maar 43 euro is erg veel geld voor mij. Ik hoop echt dat het gauw wordt opgelost.

De oplossing

Dat mijn 43 euro na bijna 2 maanden wordt uitbetaald!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TOTO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TOTO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen