Klacht TOTO: kansspelbelasting

Eltorro

Ik heb Toto meerdere malen gevraagd wat het verschil is tussen wel en geen kansspelbelasting betalen en waarom Toto spelers hierin niet voorlicht
Voorbeeld:
Ik zet € 500 in op een weddenschap met een notering van 1.80 en ik win deze weddenschap. Ik krijg dan € 500 x 1.80 = € 900 - 29% kansspelbelasting = € 639 uitgekeerd.Als ik iedere weddenschap individueel zou plaatsen te weten 5 x € 100 x 1.80 win ik iedere keer € 180 en betaal ik geen kansspelbelasting en krijg ik i.p.v. € 639 euro uitgekeerd € 900 uitgekeerd een verschil van € 261.

Nog een voorbeeld:
Ik zet € 500 in op een weddenschap met een notering van 1.10 en ik win deze weddenschap. Ik krijg dan € 500 x 1.10 = € 500 - 29% kansspelbelasting = € 355 uitgekeerd. Ik win in deze situatie dus een weddenschap maar krijg minder dan mijn inleg terug. Dit is toch van de zotte en verbazingwekkend.

Ik heb van Toto nog geen inhoudelijk antwoord gekregen.

Ik wil graag van Toto een duidelijk inhoudelijk antwoord op mijn vraagstelling en mijn voorbeelden die ik genoemd heb. Tevens verwacht ik van Toto een bedrijf dat niet kan concurreren met overige online aanbieders dat men in ieder geval spelers goed van te voren inlicht betreffende de kansspelbelasting voor het daadwerkelijk plaatsen van een weddenschap. Het kan nooit de bedoeling zijn dat de spelers dupe zijn van de door mij gegeven voorbeelden, omdat toto hierin geen goede voorlichting geeft.

Wij vinden dat TOTO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TOTO?