Klacht Touch of Didix: Fullfilment Airmilesorder voor Pathé vouchers.

Waegeningh

Via airmiles op 9 sept. 12 vouchers voor Pathé besteld. Zijn zelfde dag afgeschreven van mijn airmiles tegoed en nog steeds niet geleverd.
Via Airmiles werd geadviseerd contact op te nemen met ToD en het nummer van mijn Airmileskaart zou voldoende zijn om mijn bestelling te traceren .
Krijg zeer eigenwijze en niet zo slimme jonge dame aan de telefoon die mij vraagt wat mijn e-mail adres is en vervolgens stelt geen e-mail adres van mij te kunnen vinden. Mijn kaartnummer zou ze niets aan hebben.
Kreeg vervolgens een e mail met vragen die ik telefonisch allemaal al beantwoord had en inmiddels 5 dagen later nog steeds geen bericht.

Als de wiede weerga vouchers toesturen samen met serieuze excuusbrief waarin erkent wordt dat het een zeer matige dienstverlening betreft, met een kopie naar de Airmiles - en Pathé organisatie. Dit soort fullfilmentbureaus zijn een schande voor de branche.

Wij vinden dat Touch of Didix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Touch of Didix?