Klacht Touwhalsterverkoop.com: artikelen die in winkelmand stonden en afgerekend zijn helft niet geleverd

biancalem

Mijn dochter heeft op deze website bestelling geplaatst en kreeg zoals aangegeven bij haar bestelling wat gratis nou dat bleek een grote leugen te zijn ze komen nu met iets wat ze niet tijdens mijn dochter haar bestelling dat ze maar 1 ding gratis kreeg mijn dochter heeft nog geapt of het klopte wat ze gratis kreeg in haar winkel mand eenmaal de bestelling thuis bleek du de helft er niet in te zitten toen mijn dochter verhaal ging halen bij hun kwamen ze ermee dat ze maar 1 ding gratis kreeg en mijn dochter vroeg voor oplossing en het enige was 10 procent korting wat elke persoon nu bij bestelling krijgt mijn dochetr heeft het bewijs nog wat geleverd moet worden en het lijkt mij ook redelijk dat je dat dan ook moet naleveren of een oplossing te bieden ik vindt dit oplichting en niet alleen dat voor iest dat door brievenbus kan 5 euro vragen is ook uitbuiting en heeft mijn dochter de gratis dingen eigenljk ook al betaald dus kom op los het op zoals het hoort en buit en licht kinderen niet op via een chat met een korting die je iedereen geeft en als het een fout is geef het toe en los het op zoals normale zaken opgelost horen en als ik als ouder voor mijn kind op kom is niet meer dan normaal

de geleverde producten na leveren op hun kosten ook de winkelmand is nog steeds aanwezig dus wat er geleverd moet worden weet deze webshop heel goed zelf
De alsnog bestelling leveren die betaald is

Wij vinden dat Touwhalsterverkoop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Touwhalsterverkoop.com?