Klacht Toverland: Dat je als betaalde klant wel kunt reserveren en als abonnement houder niet.

Klachtnummer
# 466088
Gebruiker
Danny
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn dochter heeft een abonnement en ze wil morgen komen en ze kan niet meer reserveren. Als zei voor morgen een kaartje zou kopen mag ze wel komen. Terwijl er vanaf 16.00 uur nog wel plaats is. Ik vind dat niet kunnen.
Ze heeft voor morgen afgesproken met 4 vriendinnen en die hebben een kaartje gekocht dus zei zijn wel welkom. Ik zou het fijn als dit beleid verandert zou kunnen worden.
Mvg Danny Ghielen

Gewenste oplossing

Dat mijn dochter met haar vriendinnen naar toverland kan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Toverland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Toverland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen