Wij vinden dat Toverland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Toverland: Dat je als betaalde klant wel kunt reserveren en als abonnement houder niet.
Details
Klacht
Mijn dochter heeft een abonnement en ze wil morgen komen en ze kan niet meer reserveren. Als zei voor morgen een kaartje zou kopen mag ze wel komen. Terwijl er vanaf 16.00 uur nog wel plaats is. Ik vind dat niet kunnen.Ze heeft voor morgen afgesproken met 4 vriendinnen en die hebben een kaartje gekocht dus zei zijn wel welkom. Ik zou het fijn als dit beleid verandert zou kunnen worden.
Mvg Danny Ghielen
Gewenste oplossing
Dat mijn dochter met haar vriendinnen naar toverland kan.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.