Wij vinden dat Toverland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Toverland: Discriminatie bij atractie
Details
Klacht
wij zijn met het gezin afgelopen zaterdag naar Toverland geweest allereerst is het vind ik slecht aan gegeven als je daar heen moet rijden maar dat terzijdeIk wilde met mijn man in de fenix en achtbaan die ik graag een keer wilde meemaken vervolgens mochten we instappen alleen de dame keek me al aan of dat ze het in Keulen hoorde donderen vervolgens zou de beugel van de buitenste stoel niet volledig dicht kunnen ( wat al opmerkelijk was) dus sommeerde zij mij om in de binnenste rij te gaan zitten de beugel sloot maar de extra beveiliging die liet het af weten (eerst zat hij dicht en vervolgens door medewerker opengemaakt) Toen kreeg ik letterlijk te horen`Meneer u bent te dik zou u de trein willen verlaten
ik dacht dat ik een rolberoerte kreeg waar staat dat dat je niet te dik mag zijn(niet dat ik te dik ben maar) waar staat dat en hoe krijg je het uit je bek om dat te zeggen tegen me ik ben wel naar de infobalie gegaan maar konden niks voor me doen maar mijn dag is verpest door zo`n medewerker omdat ook bij de volgende attracties ik niet meer in de rij durfde te staan om mee te rijden dus geen waar voor me geld
Gewenste oplossing
ik zou graag zien dat ik mijn geld terug zou kunnen krijgen want ik heb nergens van kunnen genieten van die dag en ik vind het een hoop geldBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.