Klacht Toverland: Geen beloofde wintertickets gekregen van mijn zomertickets

Klachtnummer
# 633737
Gebruiker
#Gaast
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb vier zomertickets in de periode (augustus) gekocht dat aan de kassa beloofd werd dat we in de winter gratis mochten terugkomen.

Echter, 3,5 week vantevoren dat ik de winterkaarten gratis wou bestellen voor een bepaalde datum in het weekend bleek de actie te zijn verlopen per 1 november. Dit was niet aangegeven op internet, zie bijlage en ik volg de FB groep van Toverland, daarin is het ook niet aangegeven. Er is in oktober niet gewaarschuwd dat je voor 1 november erbij moet wezen.
Ik heb een mail gestuurd naar Toverland met mijn entree tickets van de zomer, maar het antwoord was dat ik geen wintertickets gratis kon krijgen, want volgens Toverland stond het wel op internet. Dit is onjuist, zie bijlage 1.
Ook werd mij in de mail gewezen op een flyer bij de entree, deze hebben we niet gehad.

Ik heb een aantal overnachtingen geboekt speciaal in de buurt van Toverland om op zaterdag naar Toverland te kunnen. Deze kan ik niet annuleren.

Graag wil ik vier wintertickets voor Toverland. Twee voor volwassenen, twee voor kinderen van vier en vijf jaar oud. Zie de bijlage vanaf 2 van de zomertickets.

Alvast heel hartelijk dank. We willen niet in de achtbanen en in de attracties. We willen van het park komen genieten en lekker komen eten en drinken en een show bewonderen.

Geld voor tickets hebben we niet meer. Dat was niet in het budget ingecalculeerd, omdat beloofd was om gratis wintertickets te verschaffen.

Alvast hartelijk dank voor het begrip.

Gewenste oplossing

Geef ons aub vier (4) winterkaarten voor zaterdag 16 december. Zoals beloofd!
Twee volwassenen en twee kinderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Toverland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Toverland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen