Wij vinden dat Toverland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Toverland: Niet gekregen waar wij voor geboekt hadden; namelijk halloweenight.
Details
Klacht
Cancelling van halloween en 2 gesloten attracties buitenGewenste oplossing
Er was totaal geen coronacontrole op naleving van de regels omtrent deze, mensen liepen heel vaak zonder mondkapje veel te dicht bij elkaar. Maar halloweennight nee!, dat kon niet? Acteurs hadden toch ook gepaste afstand kunnen houden, of een aangepaste act kunnen geven? Wel waren er twee heksen en dat kon dan wel?
Wij hadden juist geboekt voor de halloween night en vonden het dus zeer teleurstellend, dat wij echt op het allerlaatste moment vernamen dat dit niet doorging. Daarnaast waren bovendien ook nog buiten 2 attracties gesloten.
Hoe wij geholpen willen worden: wij zouden graag een deel van het door ons geboekte ticketgeld teruggeboekt willen hebben. Wij zijn met 3 personen afgelopen dinsdag 21 oktober in jullie park geweest.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.