Klacht Town Apartments: Vergoeding kosten aanvraag nieuw paspoort

Klachtnummer
# 53459
Gebruiker
EricHPMJanssen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

16 en 17 oktober 2013 verbleven we in Town Appartement in Berlijn
Tijdens de check-in vroegen ze mij naar mijn paspoort , maar men vergat om het terug te geven aan mij , te wijten aan het feit dat we een praatje maakten .
Toen ik thuis kwam ontdekte ik de vermissing van mijn paspoort, dus ik belde Town Apartments en vroeg hun om mijn paspoort te zoeken.
Men meld 23 oktober dat mijn paspoort gevonden is en ze het per post versturen.
Een week later had ik mijn paspoort nog niet ontvangen , dus ik heb contact opgenomen, men gaf aan dat ik nog een week moest wachten.
Na een week heb ik weer gebeld , men zei dat men zou informeren bij de Duitse Posterijen of het pakket kan worden getraceerd .
Er wordt gemeld traceren niet mogelijk is.
Ik heb mijn paspoort nooit ontvangen en moest een nieuw paspoort te bestellen, hiervoor wil ik vergoed worden. Als het paspoort aangetekend was verzonden was er geen probleem geweest.
Ik heb hun gevraagd om mij te vergoeden , helaas alleen excuses.

De oplossing

Vergoeding kosten van vermissing en aanvraag nieuw paspoort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Town Apartments hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Town Apartments?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen