Klacht Toy champ: Bestel niet bij toychamp

BestelNietBijToychamp

Ik heb op dinsdag avond een cadeau besteld op toy champ.Op de site stond: voor 13:00 besteld de volgende dag geleverd. Dat betekent dus dat ik donderdag mijn pakket (cadeautje voor mijn zoontje zijn 1e verjaardag die wij zondag hebben gevierd) zou krijgen.
Wel een mail van GLS gekregen dat ze donderdag zouden leveren. Thuis gebleven geen GLS. Vrijdag met toychamp gebeld en het verhaal uitgelegd. Mevrouw vertelde mij dat ze niks kon doen behalve een mail sturen naar GLS maar ze kon me gelijk al vertellen dat ik het cadeau niet op tijd zou krijgen want ze leveren niet op zaterdag en het pakketje lag nog in België. Ik heb 2 Opties voorgesteld;Optie 1: pakket annuleren en een medewerker van een NL winkel naar een post NL punt sturen zodat ik het pakketje nog op tijd zou kunnen krijgen want ze leveren op zaterdag.
Optie 2: pakket annuleren en via GLS express service een nieuwe sturen want de express service zou tegen extra betaling wel op zaterdag leveren.Beide Opties had mevrouw geen zin aan. Ze zou haar leidinggevende bellen of iemand om te vragen of ze iets kon doen nadat ik tig keer met mevrouw aan de lijn had gezeten. Ze zou mij terug bellen. Dit heeft ze niet gedaan. Ze was onvriendelijk en had totaal geen begrip. Ze zei dat het kwam omdat op donderdag een feestdag was in België maar deze Belgische mevrouw was dat vergeten. Ook al was het een feestdag dan had ze of haar levertijd op de site moeten aan passen of geen zaken doen met GLS want het zou betekenen dat het een dag op schoof dus vrijdag. Ik heb hem gisteren (maandag) pas gekregen. Geen excuses van toychamp maar juist heel onvriendelijk behandeld. Ook geen excuses van GLS die mevrouw de schuld geeft (maar wel zaken mee doet) ik wil iedereen waarschuwen bestel niet bij toychamp als je iets hebt ze laten je vallen en je mag het zelf uit zoeken.Ook de pakketservice is niet aan te raden. Ze leveren niet op tijd. Willen geen stapje harder zetten. Hebben een duur telefoon nummer. En ze zeggen dat ze niet op zaterdag leveren maar hebben wel een Express service die op zaterdag levert. Ze hebben zich te houden aan wat hun voorgeschreven staat en mogen geen oplossing aanbieden is mij letterlijk verteld.
Mevrouw van toychamp wou mij overigens ook niet met de financiële persoon door verbinden of vertellen wanneer haar manager/baas aanwezig zou zijn.Ze loog een aantal keren door eerst dit te vertellen en dan wat anders.

Zijn haar excuses aanbieden.

Levertijd aanpassen mochten ze hun belofte niet nakomen. andere sites kunnen dat ook.

Wij vinden dat Toy champ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Toy champ?