Klacht Toyota Goosen : voor onderhoud betalen en het niet krijgen....teleurgesteld !!

Klachtnummer
# 380789
Gebruiker
jan#home
Datum
0 reacties

Details

De klacht

toyota aygo gekocht [nu 10 jaar geleden].altijd in onderhoud geweest bij toyota.
Tijdens een keuring werd er gevraagd of ik nieuwe schijven gemonteerd wou hebben omdat ze er aan zaten te komen.
was nu nog niet nodig maar.....
Ik zei tegen de medewerker dat het dan volgend jaar wel komt....
auto opgehaald en thuis even gekeken hoe slecht de schijven waren....
Zie foto.......!!
tot 3x toe gebeld en gevraagd of ik terug gebeld kon worden door iemand van de werkplaats....
U begrijpt me wel.......nooit terug gebeld.

De oplossing

Niks.....hoop dat ze dit niet bij andere doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Toyota Goosen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Toyota Goosen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen