Klacht Toyota Nederland: Slechte controle bij de jaarlijkse onderhoudsbeurten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 373347
Gebruiker
Pierre
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Jaarlijkse beurt: 1. Bandencontrole
Onlangs een beurt gehad. Achterbanden zat nog veel profiel op maar er zaten ouderdomsscheuren in. Waarom werden de banden niet tijdig gewisseld?? door de dealer. Ik had er dan nog zeker 15.000 km mee kunnen rijden
2. Remblokken controle
Nieuwe banden gekocht bij een centrale. Bleken bij het opleggen de remvoeringen voor nog maar 1 mm dik te zijn. Waarom is dat niet gezien bij de jaarlijkse beurt. Na de beurt nog 3000 km gereden (tellerstand 97.000 km, en het waren nog de 1e remblokken). Ik ga er binnenkort mee naar het buitenland op vakantie. Niet tijdig vervangen betekent ook dat er dan nieuwe remschijven gemonteerd moeten worden.

De oplossing

Er dient toch een checklist te zijn. Hoe werkt het nou vraag ik me af als je niet veel kilometers rijdt. Je moet dan een jaarlijkse beurt doen, wat ik dus doe. Ruitenwisservloeistof bijvullen dat zien ze wel, maar de dingen waar het om gaat!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Pierre
    Datum
    Ik hoor helaas niets

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pierre
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nooit meer iets gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Toyota Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen