Klacht Toyota Nederland: Slechte service toyota louwman

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 315350
Gebruiker
Robert Hassankhan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toyota auris gekocht bij louwman dealer in zuidoost ervan uitgaande dat auto een nacontrole heeft gehad en bij hunzelf onderhouden is heb ik deze auto gekoch.
Op snelweg hoorde ik een zoemend en trillen effect bij louw terug gebrach eerste wat ik te horen kreeg geen garantie. Uiteindelijk met de verkoper gebruiken herf na laten controlen links achter band vervangen. Geluid en trilling bleef bestaan. Uiteindelijk toch richting duisland gereden want had al eerder een vakantie trip geannuleerd dankzij deze mankement. Het werd maar erger. Bij een locale monteur geweest ja hoor beide voorwielager stuk vervanging kosten 600 euro zonder bon met bon 800 had al geen geld dus de goedkope genomen.
Vakantie naar de klote dankzij toyota louwman amsterdam.auto rijdt nu stukken beter.
Had dit van toyota dealer niet verwacht

De oplossing

Wil graag een excuus en compensatie zien.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robert Hassankhan
Datum
Uiteindelijke oplossing
zeer telleurgesteld in louwman zuidoost blijven bij hun standpunt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Toyota Nederland?