Klacht Toyota Spiering: Niet goed herstelde schade

Guzel85

In 2010 een nieuwe Toyota Auris gekocht voor 30.000 euro. 5 maanden later schade gehad. Auto is hersteld maar niet goed. Achterlamp had schade gehad en nam vocht op terwijl de andere lamp droog blijft. Dit aangegeven bij Toyota en moest een paar weken later een afspraak maken en het zou in orde komen. Afspraak gemaakt en de lamp is hersteld. De volgende dag zag ik dat de lamp weer vocht had opgenomen. Weer contact gehad met het verzoek om eventueel de lamp te vervangen. Opeens wist men (klantmanager) niks meer van de afspraak terwijl een medewerker van Toyota Spiering foto's van had gemaakt. In die tussentijd is de garantie van de auto verlopen (oktober 2013). De schade was bijna 3 jaar geleden gelopen dus zou ik het herstel van de nooit goed herstelde lamp zelf moeten betalen en de garantie was al verlopen aldus de klantmanager van Toyota Spiering. Mijn verzoek is alsnog om de lamp te vervangen zonder kosten. Was Allrisk verzekerd toen de auto schade opliep

De schade alsnog goed herstellen (kosteloos). Vervangen van de lamp zou de beste oplossing zijn aangezien het herstel van de lamp niet heeft geholpen.

Wij vinden dat Toyota Spiering hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Toyota Spiering?