Klacht ToysRus: Annulering bestelling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 78333
Gebruiker
Monique-1962
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 25 september j.l. besteld mijn schoondochter een chicco loopwagen via de site van Toysrus voor de prijs van 9.97 euro. Via Ideal betaald zij de bestelling en krijgt zij een bevestiging van haar bestelling die zo snel mogelijk geleverd zou worden. Echter op 26 september wordt de bestelling door Toysrus geannuleerd. 's Avonds rond half 11 is de chicco loopauto echter nog steeds te bestellen op de website en ook de volgende dag nog.
Ik heb de klacht vermeld bij de klantenservice en het antwoord was dat een koopovereenkomst pas is gesloten als er voor de annulering een bevestiging van de bestelling zou zijn. Die was er. Later beroept een andere medewerker dat het verkeerd vertaald was door de eerste medewerker. en dat de koopovereenkomst pas is gesloten als er een verzendbevestiging is verzonden. Ook al staat dit in de algemene voorwaarden meen ik toch dat er iets geleverd moet worden gezien het artikel aangeboden bleef op de website na hun annulering.

De oplossing

Dat er alsnog een gelijkwaardige loopauto met dezelfde mogelijkheden verstuurd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ToysRus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Monique-1962
    Datum
    Het wordt zelfs nog gekker..de betreffende loopauto wordt nog steeds aangeboden op de website onder een ander artikelnummer
    http://www.toysrus.nl/product/index.jsp?productId=3974821&prodFindSrc=rv
    let wel...er staat beschikbaar bij!!
    Dus ik heb hem weer besteld..puur om te kijken of ik door het betaalproces kom en ja hoor..besteld, betaald en binnenkort geleverd staat er.
  2. Auteur
    Monique-1962
    Datum
    Inmiddels is ook de prijs onder de link hierboven aangepast. Was die eerst niet meer te krijgen....toen weer wel voor 9.97 en nu dan ineens weer voor 60.57 . Goed nieuws is dat mijn bestelling wel geleverd is...voor 9.97. terwijl mijn schoondochter haar geld terug kreeg omdat hij er niet meer was en ook niet meer zou komen.
  3. Auteur
    Monique-1962
    Datum
    Slechte service van de site toysrus. Fout op fout maken en dit niet willen erkennen noch reageren en al helemaal niet met een passende oplossing komen. Ik zou gewoon naar toys xl gaan en zeker niet in de webshop van toysrus. Bedrijf zit in duitsland. Je kan er niet naar toe en de klachtenafdeling moet alles via duitsland vragen. In een week tijd was het wagentje van bestelbaar voor 9.97 naar niet leverbaar en toen weer naar leverbaar voor 9.97 en als laatste naar 60.59 geprijst. Wat een zooitje

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique-1962
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ToysRus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen