Klacht ToysRus: Geen geld gecrediteerd gekregen, (kapot) product wel retour gestuurd

Klachtnummer
# 84544
Gebruiker
Kevin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

December 2013 heb ik via de webshop van Toys ‘r Us een ‘Furreal Friends’ poes genaamd Daisy besteld bij Toys ‘R us (54,99 euro). Omdat hij niet meer functioneerde, heb ik half augustus 2014 gebeld met Toys ‘r Us. Zij hebben het product thuis opgehaald en beloofden het geld terug te storten. Op 5 September 2014 kreeg ik een e-mailbericht dat het product goed was ontvangen.
Ondanks herhaaldelijke telefoontjes om na te vragen wanneer het geld zou worden teruggestort, heb ik tot op heden (inmiddels november 2014), mijn geld nog steeds niet gecrediteerd gekregen. Ze geven aan mijn klacht alleen te kunnen doorgeven aan het hoofdkantoor in Duitsland. Het vervelende is dat Toys ‘r Us nu mijn gekochte product terug heeft en het door mij betaalde bedrag. Ik heb niets meer, geen product en geen geld.

De oplossing

Het terugstorten van het volledige aankoopbedrag op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ToysRus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ToysRus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen