Klacht ToysRus: Lage prijzen, maar niet leveren! Onbetrouwbaar en informatie klopt niet.

Marcel12341234

Via de website iets besteld, item is/was beschikbaar. Binnen een korte periode krijg ik een e-mail dat het item een levertijd kent van 2 a 3 weken...
Direct telefonisch contact gezocht met het 020 nummer. Annuleren zou via de klantenservice kunnen. De mevrouw in kwestie ontkent dit en weigert mijn bestelling te annuleren.
De dag erna bel ik weer, de medewerker die mij dan te woord staat geeft aan dat ze een automatisch inkoopproces hebben dat bij een lagere voorraad stand automatisch inkoopt en de klanten een e-mail stuurt met de uitloop.
Zijn advies: wacht nog enkele dagen, indien het dan nog niet verzonden is even terugbellen en dan zou annuleren géén probleem zijn.
Twee medewerkers, twee verschillende verhalen.
Ondertussen geen bestelling, geld weg en een organisatie die zich zeer onbetrouwbaar gedraagt.

1) Het lego voor de afgesproken prijs voor het einde van de week.
2) Eerlijke medewerkers aan de telefoon. Geen onzin verhalen.
3) Eenvoudige wijze van annuleren. Dus per e-mail moet mogelijk zijn en dat kan eenvoudig geautomatiseerd worden!
4) Officiële klacht bij de autoriteiten om deze praktijken te stoppen! Het is een schande voor de e-commerce formules.

Wij vinden dat ToysRus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ToysRus?