Klacht ToysRus: Niet (op tijd?) leveren en slechte communicatie

raponsje

Zondag 29 november heb ik wat speelgoed besteld om cadeau te geven op sinterklaasavond. Alles was beschikbaar en zou binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd worden. Woensdag 3 december gebeld en alles stond verzendklaar zei men vanuit het callcenter. Zaterdag 6 december krijg ik mail (rond 23.45) dat 1 van de 4 artikelen geannuleerd wordt, en dat 2 van de vier artikelen verzonden worden. Over het 4e artikel geen bericht. Vandaag gebeld naar het Callcenter. het 4e artikel moet uit een ander magazijn komen en waarom woensdag alles op verzendklaar stond kon men niet verklaren. Maar eigenlijk kon de callcentermedewerker sowieso niks doen omdat hij alleen in de computer kon kijken. Dus of het 4e artikel zeker komt wist hij ook niet.
Helaas mistte ik hierdoor op sinterklaasavond enkele cadeaus en nu klopt het briefje van zwarte piet waar in stond wat er nog zou komen ook niet meer..... Erg jammer

Snelle levering van alle producten en oprechte excuses voor de onduidelijkheid. Daarnaast duidelijke berichtgeving over de betaling.

Wij vinden dat ToysRus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ToysRus?