Klacht ToysXl: Geen garantie voor Kurio telekids tablet binnen 2 maanden kapot

Piet van Raan

We hebben op 28 februari jl bij Toysxl in Enschede 2 Kurio Telekids tablets gekocht voor onze kleinzoons. Een tablet kostte € 149,95 per stuk. Op 18 april 2013 ging tijdens een standaard geïnstalleerd spelletje de tablet van onze oudste kleinzoon spontaan kapot, het scherm hield er zo ineens mee op. Op 19 april 2013 is onze zoon naar de Toysxl winkel gegaan om de tablet te laten repareren of te laten ruilen. Toysxl gaf aan dat we de tablet zelf moesten opsturen, dat het ons probleem was en dat dit waarschijnlijk niet onder de garantie viel (wat is nog de toegevoegde waarde van kopen in een winkel?). Eind mei ontvingen we een reactie van Toysxl (Kurio), de klacht valt niet onder de garantie. Voor een gereduceerd tarief van € 125,- en €25,- administratiekosten kunnen we een nieuwe tablet kopen. Een deugdelijk apparaat mag niet binnen 2 maanden kapot gaan (we gaan er zorgvuldig mee om), we willen garantie en als klant serieus worden genomen.

We willen graag een nieuwe tablet zonder dat hiervoor kosten in rekening worden gebracht.

Wij vinden dat ToysXl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?