Klacht TPVision: Ondeskundigheid bij TP-Vision

Klachtnummer
# 277652
Gebruiker
Louise Elders
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben in 2007 een Philips televisie gekocht, het was toen een speciale uitvoering van Amby light tv en koste 4.000 euro. Nu hebben wij een storing de tv gaat uit en geeft een rode code, volgens de storing website van Philips is dit een stroom storing. Wij hebben meerdere malen contact gehad met TP Vision en volgens hen kan dit niet gemaakt worden en dit konden ze zien via de mail en de telefoon. Ook verteld dit bedrijf dat het programma Rader aangeeft dat een televisie 6 jaar meegaat. Het lijkt ons toch echt als je zoveel geld uitgeeft voor een TV mag je wat meer verwachten, het is toch te gek voor woorden. Ik heb inmiddels ook een email naar Philips zelf gestuurd. Hopelijk kun u iets hiermee om ons te helpen.
Met vriendelijke groet Louise Suerink Elders

De oplossing

Ik wil dat er serieus gekeken word naar dit product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TPVision hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TPVision?