Klacht Track Jack: Hardware fouten door schrikkelseconde

Klachtnummer
# 253626
Gebruiker
nf98
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds 1 januari werken 5 van de 15 systemen niet meer. Trackjack denkt hier makkelijk vanaf te komen door uit "coulance" voor een behoorlijk bedrag een nieuwe aan te bieden. Maar men vergeet dat er abonnementskosten worden betaald voor de oude. Ze moeten gewoon zorgen dat ze werken.
Na 5 mails naar de klantenservice geen enkele reactie. Terwijl ik alleen vraag om geld terug wegens niet gebruikt abonnement.

Slecht bedrijf, jammer dat ik ooit voor ze heb gekozen. Nu moet ik alle 15 systemen vervangen voor een systeem van een bedrijf dat wel weet wat klantvriendelijkheid is.

Gewenste oplossing

Kosteloos 5 nieuwe systemen en niet gebruikte abonnementskosten retour.
Of bij retourzending kapotte systemen geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Track Jack hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Track Jack?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen