Klacht Track Jack: Slechte klantenservice Trackjack

David2017

TrackJack heeft de slechtste klantenservice die er bestaat!

Hun systeem werkt niet meer sinds 01/01/2017 wegens een schrikkelseconde in het jaar, een hardware fout en wat beslist men: klant mag nieuw toestel aankopen!
Wetende dat het toestel 3 jaar oud is, zelf aangekocht is en er 300€ inbouwkosten voor betaald heb in der tijd!! Eerst ging men mij 48h na aankoop contacteren om een inbouwafspraak te maken, na 2 weken dan maar zelf contact opgenomen om vast te stellen dat men nog geen datum kon prikken. M'n ging het bekijken en mij meteen terug bellen, na 2 dagen zelf maar terug gebeld...
Na 1 maand eindelijk een afspraak gekregen om een inbouw te plaatsen en wat stellen we vast? Het nieuwe toestel kan niet meer geïnstalleerd worden volgens de oude aansluitingen en kan dus ook geen extra ingangen versturen (bv. alarm).
Ik had dit meerdere malen aangegeven dat dit zeker moet werken wat allemaal geen probleem was... tot op het moment van de inbouwafspraak; zou je niet gek komen?

Als je dan een mail verstuurd naar de klantenservice reageert men amper.

Prutsers van een organisatie als je het mij vraagt!!!

Gratis nieuwe TrackJack, dezelfde als nu, maar met de nieuwe hardware (er zouden 2 reeksen zijn) en dit op zéér korte termijn!

Wij vinden dat Track Jack hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Track Jack?