Klacht Track Jack: Track jack ritten registratie werkt niet en problemen worden niet opgelost

Bloem01

Ik heb een rittenregistratie van Trackjack. De rittenregistratie, welke deze maakt is: incorrect, niet volledig en hapert de hele tijd. Dit zorgt voor incomplete rittenregistratie, door: sommige ritten registreert deze niet, soms blijft deze hangen en "staat" hele tijden op dezelfde plaats.

Ik heb al een aantal keren contact gezocht en 1 x hebben ze mij teruggebeld, met de mededeling dat het was verholpen. Daar klopt helemaal niks van en toen ik in detail ben gaan kijken, vond ik zelfs nog meer foutieve ritten.

Voor de belastingdienst ben je verantwoordelijk voor deze rittenregistratie en hun zadelen mij met een probleem op. Ze kunnen verloren data/ritten niet meer terugvinden en hij is er nu weer mee opgehouden.

Nu krijg ik ook geen reactie / actie meer van hun zijde !

Mijn geld terug en misschien zelfs een compensatie voor mijn niet bestaande registratie. Graag wil ik ook andere mensen waarschuwen voor een "malpractice"

Wij vinden dat Track Jack hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Track Jack?