Opgelost door Trade med: Bestelling niet op tijd, Retour Kosten zelf betalen?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 185319
Gebruiker
dee
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had online bestelling gedaan via TradeMed.nl, Voordat ik had besteld vroeg ik of de bestelling voor zaterdag in huis is , en of de duitsenamen produkten niet van buitenland komen, er werd beantwoord van Nee ze zijn van onze nederlandse voorraad. Bestelling toch niet op tijd aan gekomen (waarschijnlijk toch uit buitenland). Het waren medische produktern die heel belangrijk was op de beloofde dag. Ik heb gelijk een retour formulier ingevuld. DPD kwam het pakket brengen Ik heb het Geweigerd, meneer van DPD blijft zeggen zo werkt het niet, ze moet het toch hier laten, dus mij bedwingen pakket te nemen. DPD direkt gebeeld en situatie verteld, ze kwamen pakket netjes op dezelfde dag terug halen, ik had een Envelop erop geplakt met ingevulde retour formulier. Volgende dezelfde liedje, maar met een andere medewerker. IK had TRADEMED nog een keer gebeld, en hun hebben me gezegt dat ik naar de POST.NL moet gaan en Zelf betalen voor de retour doos. Ik vind dit niet Eerlijk en Onaceptabel

Gewenste oplossing

Ik vind dat Produkt was Niet op tijd, Ik had de bedrijf Vertrouwd en kreeg Geen om een Andere Oplossing te zoeken omdat ik had 2x telefonisch gesprek gehad Voor bestelling , Ik heb Recht op Retour, en ik hoef geen retour kosten zelf te betalen .
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trade med hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Trade med?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen