Klacht Tradeinn: Bestelde producten betaald maar niet geleverd gekregen en klacht wordt niet juist afgehandeld.

Don't_eat_the_yellow#snow

Op 22-09-2018 heb ik een jas en wintermuts besteld en daarvoor €197.35 betaald, maar vervolgens heb ik de producten niet ontvangen. Op 2-10-2018 ontving ik een mail dat het pakket verzonden zou zijn. Er stond een track and trace code bij vermeld. Navraag bij TNT Post wees uit dat die code helemaal niet bekend is bij TNT Post. Op 19 oktober 2018 heb ik een ingevuld klachtformulier gestuurd naar Tradeinn en tevens heb ik Tradeinn gebeld. Ik werd in het Engels te woord gestaan. Naar aanleiding van het telefonisch gesprek ontving een bevestiging per email waarin o.a. stond vermeld:
"Our most sincere apologies for the trouble. We are currently dealing with the delivery company in order to have your parcel located ASAP. As soon as we have any information about this shipping issue, our Transport Department will contact you back. This should not take longer than 10 to 15 working days since we need to give some time to the Delivery Company to investigate your case. We will keep you informed. Thanks for your patience. Kind regards, Tradeinn Team – Customer service

Na 15 werkdagen heb ik meerdere mailberichten verzonden. Mijn mailberichten worden niet beantwoord. Vandaag 14-11-2018 heb ik TradeInn tevergeefs telefonisch proberen te bereiken. Een voicemailbericht in meldt dat TradeInn momenteel niet bereikbaar is.
In reviews lees ik nu dat heel veel klanten de pakketten niet geleverd krijgen.

De door mij bestelde en betaalde producten per omgaande alsnog leveren of het door mij betaalde bedrag per omgaande terugbetalen.

Tradeinn is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Bestand toegevoegd

Don't_eat_the_yellow#snow
Producten alsnog leveren of het door mij aan Trade-Inn betaalde bedrag crediteren.

Ook een klacht indienen over Tradeinn?