Klacht Tradekantoor: Spullen besteld, niet ontvangen

Klachtnummer
# 51554
Gebruiker
m1987
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enkele weken geleden een hardlooparmband besteld en betaald voor een Ipod nano. Tot op heden heb ik deze bestelling niet binnen gekregen en krijg ik ook geen gehoor of reactie op mijn telefoontjes of emails. Dit vind ik een behoorlijk kwalijke zaak.

De oplossing

Graag zou ik óf het bestelde product ontvangen óf mijn geld terug gestort krijgen. Op zijn minst zou ik een reactie willen krijgen op mijn klacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tradekantoor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tradekantoor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen