Klacht Tradeshopping.nl: Slecht artikel geen service wel garantie

Ontevreden klant

In maart heb ik een manicure koffer gekocht voor €169,95. Na een half jaar gebruik is de onderkant van de koffer helemaal stuk. Hierover heb ik contact gezocht met tradeshopping en zij beloofd mij te helpen na mijn tevredenheid. Nu kan ik een nieuwe onderkant krij fven maar dien ik wel de verzend kosten en retour zendmasten te betalen. Hierop heb ik aangegeven dit niet te willen betalen. Ik word niet naar tevr e denhiex geholpen, wat ik heb aangegeven. Nu krijg ik niks meer. Dit alles heb ik via Whatsapp besproken. Zelfs nadat ik aangaf de consumenten hierover in te liggen en mijn rechtsbijstand.

Ik verwacht een nieuwe onderkant welke bij mijn koffer hoort, zonder kosten van mij kant. Ik verwacht naar tevredenheid geholpen te worden zoals mij is toegezegd.

Tradeshopping.nl
    Beste, wij geven alleen garantie op elektrische artikelen. (zie onze garantiebeleid)
    Wij wilden u toch gaan helpen en u na 6 maanden toch een nieuwe onderdeel nasturen. Doordat u misbruik wilde maken van onze klantvriendelijkheid hebben wij hier toch maar van afgezien.

Ontevreden klant
Geen oplossing aangeboden. Er wordt nu zelfs beweerd dat ik misbruik wilde maken van hun zogenoemde klantvriendelijkheid. Er is niks vriendelijks geweest en dit kan ik via Whatsapp berichten laten zien. Voor het geld wat ik kwijt ben aan een ondeugdelijk product verwacht ik goede service door middel van reparatie of vervanging, zoals het een goed, eerlijk, en net bedrijf betaamd. Het is absoluut geen klantvriendelijkheid en of service een klant te laten betalen voor verzendkosten. En als de klant deze niet wil betalen er vervolgens herverzendkosten bovenop te leggen. Dit is ronduit belachelijk, brutaal, en onacceptabel. Ik verwacht de oplossing die mij is beloofd!

Ook een klacht indienen over Tradeshopping.nl?