Klacht Traffic Control: Afspraak bij Traffic control meerdere malen geannuleerd

Codfried

Op 22-08-2013 twee waardebonnen gekocht op Ticketveiling van Traffic Control voor 30 min tankrijden en 2 uur shootinggames.
Via website afspraak gemaakt voor 21-09-2013, €20 weekend toeslag betaald die nergens eerder was vermeld. 12-09-2013 is afspraak via mail geannuleerd zonder opgaaf van reden. Telefonisch contact opgenomen en gedwongen afspraak gemaakt voor 28-09-2013 omdat het op 3 volgende zaterdagen niet mogelijk was. 18-09-2013 afspraak via mail bevestigd. 24-09-2013 afspraak geannuleerd wegens defect materiaal. Afspraak is tot tweemaal toe geannuleerd zonder duidelijke reden en daarnaast geen alternatief of restitutie aangeboden. Voor de activiteit is 1 locatie mogelijk en zeer weinig beschikbare data waarop ik niet in staat ben deel te nemen. Actie is voor de zomer gekocht. Gezien soortgelijke klachten op deze website lijkt de reden me onwaarschijnlijk en wens ik geen verdere zaken te doen met Traffic Control wegens wantrouwen en gebrek aan klantvriendelijkheid.

Omdat ik niet in staat ben de activiteit op overige beschikbare data te doen wil ik mijn geld terug. Het geld dat ik heb betaald voor de activiteit en de weekend toeslag. Traffic Control heeft een gemaakte afspraak al tweemaal geannuleerd zonder duidelijke reden. Traffic Control levert gewenste diensten niet. Ik heb er geen vertrouwen in dat de afspraak op een andere datum doorgaat gezien het aantal soortgelijke klachten. Ik wens geen verdere zaken te doen met Traffic Control.

Traffic Control
    Geachte meneer,
    vandfaag zal er contact met u worden opgenomen met een gepaste oplossing vanuit de klantenservicemet vriendelijke groet,
    Team webcare

Ook een klacht indienen over Traffic Control?