Klacht Traffic Control: Al sinds januari 2013 niet mogelijk om Ferraridag te plannen en nu zijn ze failliet!

Mark

Via vakantieveilingen heb ik een Ferrari bon gewonnen bij Traffic Control en sinds januari 2013 lukt het me niet om een Ferrari dag in mijn regio (Groningen) te plannen doordat er geen dagen gepland stonden in mijn regio. Ik heb hier meerdere keren contact over gezocht. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gevraagd maar hierop heeft Traffic Control geantwoord dat bonnen niet omgezet kunnen worden in contanten en hebben ze mij aangeboden om met mijn bon deel te nemen op 12 september 2013 in een Ferrari 360 wat ik een goed alternatief vond. Hierop heb ik mijn reservering geplaatst die ook door Traffic Control is bevestigd. Midden augustus ontvang ik een email dat ze mijn inschrijving niet meer kunnen verwerken doordat er meer aanmeldingen zijn dan beschikbare plaatsen (?). Vervolgens hebben ze mij een nieuwe datum doorgegeven (3-6-2014) maar deze kan ik nu niet meer reserveren omdat de website niet meer beschikbaar is doordat ze mogelijk failliet zijn. Kortom, ik wil mijn geld terug!

Ik wil mijn geld terug.

Traffic Control is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.