Klacht Traffic Control: Beloven wel, maar nakomen?!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 21331
Gebruiker
Nol
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 25 september 2012 hebben wij via golden moments een voucher gekocht, betaald en verzilverd om een rondvaart cadeau te doen tussen Venetië, Burano en Murano. Er is destijds een mailwisseling geweest over of dit haalbaar was daar het een huwelijksgeschenk betrof dat tijdens een korte honeymoon genoten moest worden. Dit bleek geen probleem, maar de trip heeft nooit plaats gevonden. Experience gifts (alias traffic control alias golden deals etc etc) namen de Europese taken over van golden moments restitutieformulieren voor alle partijen ingevuld, maar tot op heden geen enkele betaling of reactie meer van heer van Ommen of Hobo ( " ik ben de baas van dit spulletje")

Erg benieuwd of men hier weer eens op reageert

De oplossing

79 euro terug storten. Er is immers geen service verleend

4 reacties

  1. Auteur
    Traffic Control
    Datum
    Beste meneer Zoutman,
    Wij verzoeken u om de gegevens nogmaals toe te sturen aan goldenmoments@experiencegifts.nl inclusief de GoldenMoments voucher zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken.
    Vriendelijke groet,
    Golden Moments
  2. Auteur
    Nol
    Datum
    Ok. Dat is gebeurd. Slechts de mail waarin over de golden moments voucher gesproken wordt. Maar ik heb hoer eventueel alle mail nog hoor. Mocht u iets anders gemaild willen zien hoor ik het graag.
  3. Auteur
    Nol
    Datum
    Lijkt een kansloze missie te worden, maar zie graag mijn geld retour.
  4. Auteur
    Nol
    Datum
    Duurde echt te lang en had er alle schijn van dat we aan het lijntje werden gehouden. Zojuist een bijschrijving gezien dus case closed. Nooit meer benaderen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Traffic Control?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen