Klacht Traffic Control: Beloven wel, maar nakomen?!

Nol

Op 25 september 2012 hebben wij via golden moments een voucher gekocht, betaald en verzilverd om een rondvaart cadeau te doen tussen Venetië, Burano en Murano. Er is destijds een mailwisseling geweest over of dit haalbaar was daar het een huwelijksgeschenk betrof dat tijdens een korte honeymoon genoten moest worden. Dit bleek geen probleem, maar de trip heeft nooit plaats gevonden. Experience gifts (alias traffic control alias golden deals etc etc) namen de Europese taken over van golden moments restitutieformulieren voor alle partijen ingevuld, maar tot op heden geen enkele betaling of reactie meer van heer van Ommen of Hobo ( " ik ben de baas van dit spulletje")

Erg benieuwd of men hier weer eens op reageert

79 euro terug storten. Er is immers geen service verleend

Traffic Control
    Beste meneer Zoutman,
    Wij verzoeken u om de gegevens nogmaals toe te sturen aan goldenmoments@experiencegifts.nl inclusief de GoldenMoments voucher zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken.
    Vriendelijke groet,
    Golden Moments
    Nol
    Ok. Dat is gebeurd. Slechts de mail waarin over de golden moments voucher gesproken wordt. Maar ik heb hoer eventueel alle mail nog hoor. Mocht u iets anders gemaild willen zien hoor ik het graag.
    Nol
    Lijkt een kansloze missie te worden, maar zie graag mijn geld retour.
    Nol
    Duurde echt te lang en had er alle schijn van dat we aan het lijntje werden gehouden. Zojuist een bijschrijving gezien dus case closed. Nooit meer benaderen.

Nol

Ook een klacht indienen over Traffic Control?