Klacht Traffic Control: Te lang moeten wachten en nog geen oplossing.

Klachtnummer
# 43117
Gebruiker
Jevon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil hierbij een klacht indienen bij traffic control. Nadat ik op 24 Juli een veiling heb gewonnen, heb ik direct een afpskraak gemaakt. Dit was weer een paar weken later, toen ik op de locatie kwam werd de Lamborgini aangehouden en door de politie meegenomen. Ik heb toen niks meer van hun gehoord totdat ik zelf erachter na ging voor een oplossing. Ik had ze toen gesproken waardoor ze mij een nieuwe ticket gaf, zodat ik een nieuwe afspraak kan maken. Dit zou weer paar maanden duuren en net voordat ik weer aan de beurt was kreeg ik een e-mail met de volgende boodschap: ''Voor de activiteit waar u aan gaat deelnemen is helaas het materiaal defect. '' Hierdoor heb ik weer een nieuwe Ticket gekregen zodat ik weer een nieuwe afspraak kan maken, dit zou weer maanden duuren.

Graag ziet u dat ik dit graag wil maar niet meer wil wachten.
Het is inmiddels bijna 6 maanden geleden dat ik een veiling heb gewonnen.
Ik zou dat zo spoedig mogelijk gebruik van willen maken.

De oplossing

Dat ik voor deze jaar 2013 gebruik maakt van hun diensten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Traffic Control is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Traffic Control?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen