Klacht Traffic Control: Te lang moeten wachten en nog geen oplossing.

Jevon

Ik wil hierbij een klacht indienen bij traffic control. Nadat ik op 24 Juli een veiling heb gewonnen, heb ik direct een afpskraak gemaakt. Dit was weer een paar weken later, toen ik op de locatie kwam werd de Lamborgini aangehouden en door de politie meegenomen. Ik heb toen niks meer van hun gehoord totdat ik zelf erachter na ging voor een oplossing. Ik had ze toen gesproken waardoor ze mij een nieuwe ticket gaf, zodat ik een nieuwe afspraak kan maken. Dit zou weer paar maanden duuren en net voordat ik weer aan de beurt was kreeg ik een e-mail met de volgende boodschap: ''Voor de activiteit waar u aan gaat deelnemen is helaas het materiaal defect. '' Hierdoor heb ik weer een nieuwe Ticket gekregen zodat ik weer een nieuwe afspraak kan maken, dit zou weer maanden duuren.

Graag ziet u dat ik dit graag wil maar niet meer wil wachten.
Het is inmiddels bijna 6 maanden geleden dat ik een veiling heb gewonnen.
Ik zou dat zo spoedig mogelijk gebruik van willen maken.

Dat ik voor deze jaar 2013 gebruik maakt van hun diensten.

Traffic Control is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Traffic Control?