Klacht Trailfinders: Ik krijg opgevraagde gegevens niet van de verkopende partij

jennifervanleeuwen@hotmail.com

Ik heb 29/4 een midweek Vogezen geboekt en aanbetaling van €90 gedaan. Voor 17-6 moest ik het restant van €279 betalen. Tot die tijd werd ik via email heel goed en snel geholpen. Ik wilde voordat ik dat restant zou betalen graag adresgegevens hebben van de plek in de Vogezen, dat weet je immers ook als je bijv. een hotel boek in Kos. Ik heb op 5-6 via de email deze gegevens opgevraagd, en sindsdien geen antwoord meer gehad. Ik heb gewacht op antwoord en heb expres het restant niet betaald toen ik geen antwoord kreeg, omdat ik er geen goed gevoel bij had.Vandaag, 7-7, heb ik gebeld met Trailfinders om de adresgegevens te vragen. Die zou ik per email direct toegestuurd krijgen, en dan het restant betalen. Maar ik heb niets ontvangen. Ik heb er geen goed gevoel meer bij en wil geen risico lopen in mijn eentje ergens te belanden wat niet klopt. Ik wil vriendelijk vragen om de reis te annuleren en de aanbetaling terug te krijgen. Op deze manier kan ik niet leuk vakantie gaan vieren.

Ik zou heel graag het geld van de aanbetaling terug willen en de reis annuleren, want het voelt niet goed om de reis op deze manier in mijn eentje aan te gaan.

Wij vinden dat Trailfinders hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?