Klacht TrainMore: 60% prijsverhoging is buiten proportie

Gebruiker1659872846

Na de contributie eerder dit jaar al met meer dan 8% te hebben verhoogd, kondigen ze doodleuk een tweede verhoging aan, nu van meer dan 60% aan. Dit is buiten iedere redelijke proportie.

Deze prijsverhoging intrekken en hun langlopende contracten gewoon netjes behandelen, maximaal met de inflatie verhogen (en dat is in 2022 al meer dan gebeurd).

Nog niks gehoord.
    Gebruiker1659872846
    Nog niks gehoord. Klantenservice 0.0.
    Gebruiker1659872846
    Nog steeds geen persoonlijke reactie. De verhoging is een jaar uitgesteld, en voor het komende jaar nog steeds 16% bovenop de 8% die dit jaar al was doorgevoerd.
    TrainMore
    Graag reageren wij even op de berichten die te maken hebben met de prijswijzigingen bij TrainMore.
    TrainMore heeft in juli een deel van de members geïnformeerd over deze prijswijziging die per 1 september van kracht zou gaan.
    Het betreft een wijziging waarbij het tarief van members die al langere tijd bij ons trainen en een lager bedrag per periode betalen, meer in de buurt komt van het tarief dat members betalen die recentelijk member zijn geworden
    Wij hebben als organisatie te maken met stijgende kosten en investeren tegelijkertijd ook veel in de verdere ontwikkeling van onze clubs.
    Wij begrijpen dat een prijsverhoging niet leuk is en onze CEO is nav reacties van onze members in gesprek gegaan met enkele van hen.
    Het resultaat van dit gesprek is dat alle members om wie het gaat een nieuw en aantrekkelijker voorstel hebben ontvangen waardoor zij vanaf 1 september j.l. ook het komend jaar minder hoeven te betalen dan het huidige tarief voor nieuwe members.
    Wij vinden het erg jammer dat wij niet alle members tevreden hebben kunnen stellen met dit nieuwe aanbod.
    Uiteraard hebben alle members ook het recht en de mogelijkheid gehad om nav deze prijswijziging hun membership bij ons te beëindigen.
    Veel members zijn gelukkig ook blij met dit nieuwe aanbod en hebben aangegeven hier graag gebruik van te maken.

Ook een klacht indienen over TrainMore?