Opgelost door TrainMore: Abonnement

Maria

Abonnement genomen omdat locatie sauna heeft nu hebben ze geen sauna meer en zijn dicht gegaan wegens brand, ik wil mijn abonnement opzeggen omdat ze niet meer aan voorwaarden voldoen waarvoor ik heb getekend, ze blijven geld afschrijven en hebben zelfs mijn abonnement verlengd voor de periode dat ze dicht waren ivm brand, mijn abonnement loopt tot maart en ik wil dat het in maart stopt ook wil ik korting omdat ik niet terecht vind dat ik geen faciliteiten krijg waarvoor ik heb getekend in de eerste plaats.

Ik wil dat ze korting geven omdat ik geen gebruik kan maken van waarvoor ik heb getekend en mijn abonnement loopt tot maart en moet dan stoppen en ze kunnen mij niet verplichten om lid te blijven tot september omdat ze dicht waren ivm brand en verbouwing.

Maria
    TrainMore komt niet met oplossing en blijft beweren dat ik voor alle maanden dat ze dicht waren moet betalen, ik ga daar niet mee akkoord en ik ga juridisch hulp zoeken.
    TrainMore
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over TrainMore?