Klacht TrainMore: Absurde prijsverhoging voor long-term members van TrainMore.

Cyril

Ik sluit me aan bij andere long-term members van TrainMore dat deze prijsstijging bizar is. Daarnaast wordt het afgedaan met een standaardmail zonder enige sympathie.

Ik begrijp goed dat het leven duurder wordt, maar dat is voor ons niet anders. Ik ben de beroerdste niet en wil dondersgoed meer betalen, maar niet op deze manier. Ik heb ze notabene gesteund tijdens de lockdown, waarin ik maandenlang geen gebruik heb kunnen maken van de faciliteiten. Gevalletje keiharde stank voor dank.

Zonder de oude members waren ze nu niet geweest waar ze zijn. Treurig als je het standpunt inneemt "oude members hebben geluk gehad". Volgens mij zou je je juist gelukkig moeten prijzen met een loyaal klantenbestand. Uit de hoogte gedrag.

Daarnaast zijn de reacties van klantenservice TrainMore op z'n zachtst gezegd defensief te noemen. Weinig tot geen empathie en geen dialoog.

Keuze is nu tussen: A) akkoord gaan tegen de wil in of B) opzeggen. Beide zijn niet wenselijk.

Ik heb een tegenvoorstel gedaan. Ik wil in ieder geval in gesprek kunnen, zonder dat de deur wordt dicht gegooid en het op 'marktconform' wordt gegooid. Ik weet zeker dat meer mensen bereid zijn een hogere prijs te betalen, maar tref dan een stappenplan of gefaseerd betaalplan. Niet dit.

TrainMore is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over TrainMore?