Klacht TrainMore: Absurde prijsverhoging

Klachtnummer
# 612671
Gebruiker
Sam
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De prijsverhoging is te groot en een klap in het gezicht van leden zoals ik die zich vroeg hebben aangesloten bij deze relatief nieuwe gym. Stank voor dank

Gewenste oplossing

Het huidige abonnement blijven handhaven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

TrainMore is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Sam
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen

Ook een klacht indienen over TrainMore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen