Klacht TrainMore: Belachelijke verhoging abonnement

Annika

- Verhoging abonnement van 49 euro naar 89 euro. Het argument van Marjolein dat oude leden altijd mazzel gehad hebben, gaat niet op voor mij. Ik heb mijn abonnement bijna 2 jaar geleden afgelopen. Dat betekent een prijsverhoging van bijna 50% voor klanten die nog geen 2 jaar bij een sportschool zitten. Belachelijk.
- Niet in verhouding met wat je ervoor terug krijgt. Koude douches, wc-papier bijna altijd op, flavoured water bijna altijd op.
- Lessen zijn er FLINK op achteruit gegaan. Lessen bij Amstelveenseweg en de Pijp volledig verdwenen. Bij Koniginneweg en Singel zijn de bokslessen eruit gehaald. Moet nu 3x in de week 30 min (!!!!) fietsen naar een ander filiaal om te kunnen boksen.
- Boksballen in Oost gaan constant kapot. Dan duurt het weken (!!!!) voordat er nieuwe komen, waardoor er minder mensen in de les kunnen. Na aandringen om betere boksballen uit Zuid te halen (die in dit filiaal nu voor niks hangen), geen reactie.
- Airco in boksruimte staat bijna altijd uit of doet het niet. Soms wordt door personeel gezegd dat het kapot is, soms wordt gezegd dat het te duur is om het aan te zetten.

En dat is een sportschool die 90 euro wilt vragen voor een abonnement? Ze willen zich voordoen als een exclusieve, high-end sportschool. Maar dat zijn ze bij lange na niet.

Lagere verhoging abonnement. Sportschool geeft alleen maar om zvm winst draaien ipv huidige klanten tevreden houden.

TrainMore is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over TrainMore?