Klacht TrainMore: Exorbitante prijsverhoging voor leden van het eerste uur

Gerben

Leden van het eerste uur krijgen een exorbitante prijsverhoging (bijna 3x zoveel) voor een bestaand abonnement.

Dat de aangekondigde maatregel wordt teruggedraaid en een reeele verhoging af gaat spreken.

Gerben
    Zou u op mijn klacht willen reageren?
    Gerben
    Reminder 2: zou u nog op mijn klacht willen reageren?
    TrainMore
    Graag reageren wij even op de berichten die te maken hebben met de prijswijzigingen bij TrainMore.
    TrainMore heeft in juli een deel van de members geïnformeerd over deze prijswijziging die per 1 september van kracht zou gaan.
    Het betreft een wijziging waarbij het tarief van members die al langere tijd bij ons trainen en een lager bedrag per periode betalen, meer in de buurt komt van het tarief dat members betalen die recentelijk member zijn geworden
    Wij hebben als organisatie te maken met stijgende kosten en investeren tegelijkertijd ook veel in de verdere ontwikkeling van onze clubs.
    Wij begrijpen dat een prijsverhoging niet leuk is en onze CEO is nav reacties van onze members in gesprek gegaan met enkele van hen.
    Het resultaat van dit gesprek is dat alle members om wie het gaat een nieuw en aantrekkelijker voorstel hebben ontvangen waardoor zij vanaf 1 september j.l. ook het komend jaar minder hoeven te betalen dan het huidige tarief voor nieuwe members.
    Wij vinden het erg jammer dat wij niet alle members tevreden hebben kunnen stellen met dit nieuwe aanbod.
    Uiteraard hebben alle members ook het recht en de mogelijkheid gehad om nav deze prijswijziging hun membership bij ons te beëindigen.
    Veel members zijn gelukkig ook blij met dit nieuwe aanbod en hebben aangegeven hier graag gebruik van te maken.

Ook een klacht indienen over TrainMore?