Klacht TrainMore: Onevenredige prijsstijging en te korte aankondigingstermijn.

Klachtnummer
# 613951
Gebruiker
@Vivi
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De prijs van het abonnement is bijna 3 keer verhoogd. Dit werd slechts één maand en drie dagen van tevoren gecommuniceerd. Volgens de algemene voorwaarden is de opzegtermijn voor elke lidmaatschap minimaal 1 maand. Het betekent dat we maar 3 dagen hadden om het lidmaatschap op tijd op te zeggen. Dat in de zomervakantieperiode. De voorzieningen en het onderhoud daarvan staan niet in verhouding tot deze prijsstijging. Er is de afgelopen jaren flink bezuinigd op het schoonhouden van de ruimtes. Typerend is ook de blijvende slechte communicatie vanuit de management. Ook over deze prijsstijging.

Gewenste oplossing

Redelijke prijsverhoging volgens het CBS-prijsindexcijfer, of behouden van huidige abonementen kosten, maar dan zonder 1 euro per training korting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

TrainMore is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over TrainMore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen