Klacht TrainMore: Onredelijke prijsverhoging

Gebruiker1579874384

Trainmore verhoogt de abonnements prijzen die 3 keer zo hoog zijn. Dit na 7 jaar trouwe lidmaatschap. Zij bieden hiervoor ook nog eens minder faciliteiten dan ik bij aangaan van het lidmaatschap had. RONDUIT SCHANDALIG.

Ik wil dat mijn abonnementsgelden niet hoger stijgen dan de CBX van de overheid toestaat en verwacht excuses over de vervelende gang van zaken.
Vreselijk die TrainMore

Gebruiker1579874384
    Triainmore is in gesprek gegaan met mij als vertegenwoordiger van 62 anderen die bezwaar hebben. Zij hebben ons aangehoord. Tot nu toe nog geen voorstel vernomen. We verwachten dit volgende week
    Gebruiker1579874384
    Nog geen antwoord van TM.
    Ik zou 6x zoveel gaan betalen. We hebben ons verenigd en zijn inmiddels met meer dann70 leden. Zie ook andere klachten. Op Google scoren ze in Amsterdam op een na het slechts en vragen de hoofdprijs terwijl juist faciliteiten zijn verminderd en leden in Corona tijd op hun verzoek hebben doorbetaald. Hoezo waardering en customer services??
    Gebruiker1579874384
    We zijn nog me TM in gesprek
    Gebruiker1579874384
    TM is helaas de afspraak niet nagekomen door met een voorstel te komen. Vandaag weer een lort overleg. We wachten ongeduldig af.De tijd begint te dringen
    Gebruiker1579874384
    TrainMore is met een voorstel gekomen die de 100 leden die zich verenigd hebben helaas niet kunnen accepteren. Deze ledengroep heeft een nieuw en heel redelijk voorstel gedaan waarbij de abonnementsprijs met 20% wordt verhoogd voor het 1e jaar. Het jaar daarna met een verhoging van maximaal de CBS-indexering recreatie.
    Dit voorstel is door TrainMore van de hand gewezen. Wij zullen ons beraden op verder stappen.
    Goed om hierbij te vermelden dat deze leden die al zo'n 9 jaar lid zijn TrainMore hebben gesteund met het doorbetalen van een deel van de abonnementprijs tijdens Covid. Verder doet de verhoging van TrainMore geen recht doet aan de overeenkomst die is gesloten, de sportschool voor de leden belangrijke faciliteiten heeft geschrapt en dat de Gym aan de Singel onveilige situaties kent.
    Gebruiker1579874384
    Leden hebben een meldingen gemaakt bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM) - ACM Consy Wijzer over deze bizarre prijsverhoging en over de misstanden in de gym van Train More aan de Singel.
    We wachten eerst af of de Autoriteit contact opneemt met het Ledencollectief in Protest en een onderzoek instelt
    TrainMore
    Graag reageren wij even op de berichten die te maken hebben met de prijswijzigingen bij TrainMore.
    TrainMore heeft in juli een deel van de members geïnformeerd over deze prijswijziging die per 1 september van kracht zou gaan.
    Het betreft een wijziging waarbij het tarief van members die al langere tijd bij ons trainen en een lager bedrag per periode betalen, meer in de buurt komt van het tarief dat members betalen die recentelijk member zijn geworden
    Wij hebben als organisatie te maken met stijgende kosten en investeren tegelijkertijd ook veel in de verdere ontwikkeling van onze clubs.
    Wij begrijpen dat een prijsverhoging niet leuk is en onze CEO is nav reacties van onze members in gesprek gegaan met enkele van hen.
    Het resultaat van dit gesprek is dat alle members om wie het gaat een nieuw en aantrekkelijker voorstel hebben ontvangen waarin zij vanaf 1 september j.l. ook het komend jaar minder hoeven te betalen dan het huidige tarief voor nieuwe members.
    Wij vinden het erg jammer dat wij niet alle members tevreden hebben kunnen stellen met dit nieuwe aanbod.
    Uiteraard hebben alle members ook het recht en de mogelijkheid gehad om nav deze prijswijziging hun membership bij ons te beëindigen.
    Veel members zijn gelukkig ook blij met dit nieuwe aanbod en hebben aangegeven hier graag gebruik van te maken.
    Gebruiker1579874384
    TrainMore is niet gerechtigd op basis van bestaande contracten die er liggen om deze prijswijzing door te voeren. Dat TrainMore als argument gebruikt dat zij gym gaan vergroten waardoor zij meer leden kunnen laten trainen wordt nu doorberekend aan de leden.
    Dat is alsof een boodjeszaak eerst €1,50 voor een broodje rekent maar het naastgelegen postkantoortje bij zijn bakkerij trekt om meer productie te kunnen doen en dan de broodjes gaat verkopen voor €4,50. :-)

Werkelijke een bizarre redenering van TrainMore..

Ook het argument van de energiestijging die werd genoemd naar de leden is niet op zijn plaats omdat juist veel faciliteiten zijn gereduceerd, waaronder de sauna.
    Ook is de gym nog niet op orde en kent onveilige situaties voor de leden. Bij goed ondernemerschap zou hier prioriteit aan gegeven moeten worden.

Ook een klacht indienen over TrainMore?