Opgelost door TrainMore: Opzeggen zelfs na 4 jaar lid te zijn niet mogelijk

content Opgelost

Ik ben al 4 jaar lid van trainmore en ik wilde graag mijn abonnement opzeggen. Kreeg een mail terug dat mijn abonnement loopt tot september 2023. Dit is natuurlijk absurd want ik heb nooit getekend voor een contract die 5 jaar duurt, dus ik wil dat mijn opzegging netjes per direct wordt afgehandeld. Na contractduur van 2 jaar is mij verteld dat ik maandelijks kan opzeggen. Ik heb nog nooit gehoord van een contract die 5 jaar duurt. Stilzwijgend verlengen is ook niet meer toegestaan, dus kom op trainmore, graag een oplossing! Communicatie is ook zeer slecht, ik ben zeer ontevreden over dit bedrijf en hoe het omgaat met de klanten.

Graag mijn opzegging behandelen zoals afgesproken en alle abonnementkosten van na de opzegging terugstorten. En huur wat extra personeel in voor je klantenservice, als je toch besluit omhoog te gaan met je bizarre prijzen.
Fijn! Blij dat u het heeft opgelost :) bedankt dat u de klacht serieus nam. Trainmore stopt mijn lidmaatschap per direct en ik ontvang het geld terug van onterecht betaalde contribute.

Inmiddels drie weken verder er nog steeds geen reactie gehad van TrainMore. :(
    TrainMore
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over TrainMore?