Opgelost door TrainMore: Opzeggen zelfs na 4 jaar lid te zijn niet mogelijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 625963
Gebruiker
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik ben al 4 jaar lid van trainmore en ik wilde graag mijn abonnement opzeggen. Kreeg een mail terug dat mijn abonnement loopt tot september 2023. Dit is natuurlijk absurd want ik heb nooit getekend voor een contract die 5 jaar duurt, dus ik wil dat mijn opzegging netjes per direct wordt afgehandeld. Na contractduur van 2 jaar is mij verteld dat ik maandelijks kan opzeggen. Ik heb nog nooit gehoord van een contract die 5 jaar duurt. Stilzwijgend verlengen is ook niet meer toegestaan, dus kom op trainmore, graag een oplossing! Communicatie is ook zeer slecht, ik ben zeer ontevreden over dit bedrijf en hoe het omgaat met de klanten.

Gewenste oplossing

Graag mijn opzegging behandelen zoals afgesproken en alle abonnementkosten van na de opzegging terugstorten. En huur wat extra personeel in voor je klantenservice, als je toch besluit omhoog te gaan met je bizarre prijzen.
Geboden oplossing
Fijn! Blij dat u het heeft opgelost :) bedankt dat u de klacht serieus nam. Trainmore stopt mijn lidmaatschap per direct en ik ontvang het geld terug van onterecht betaalde contribute.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Datum
    Inmiddels drie weken verder er nog steeds geen reactie gehad van TrainMore. :(
  2. Auteur
    TrainMore
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over TrainMore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen