Opgelost door TrainMore: Opzeggen zelfs na 4 jaar lid te zijn niet mogelijk
Details
Klacht
Ik ben al 4 jaar lid van trainmore en ik wilde graag mijn abonnement opzeggen. Kreeg een mail terug dat mijn abonnement loopt tot september 2023. Dit is natuurlijk absurd want ik heb nooit getekend voor een contract die 5 jaar duurt, dus ik wil dat mijn opzegging netjes per direct wordt afgehandeld. Na contractduur van 2 jaar is mij verteld dat ik maandelijks kan opzeggen. Ik heb nog nooit gehoord van een contract die 5 jaar duurt. Stilzwijgend verlengen is ook niet meer toegestaan, dus kom op trainmore, graag een oplossing! Communicatie is ook zeer slecht, ik ben zeer ontevreden over dit bedrijf en hoe het omgaat met de klanten.Gewenste oplossing
Graag mijn opzegging behandelen zoals afgesproken en alle abonnementkosten van na de opzegging terugstorten. En huur wat extra personeel in voor je klantenservice, als je toch besluit omhoog te gaan met je bizarre prijzen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.