Klacht TrainMore: Unfriendly customer service. Ending membership is such a pain.

Klachtnummer
# 393714
Gebruiker
Whatajoke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I have been trying to terminate my membership for two months now, but I still haven't received any email/confirmation from them. I have sent multiple emails and still nothing. I sent an email to the email address of the location where I signed the contract, but instead of forwarding my email to the right person, their response was that they were not the customer service department. It is absolutely ridiculous that you cannot even call their head office, as there is no phone number indicated on their website. Sending emails to them seems fruitless.

De oplossing

I wish that TrainMore will respond to my emails. First, I need the invoices and second I need them to end my membership.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

TrainMore is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over TrainMore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen