Opgelost door TrainMore: Verhoging abonnement Trainmore

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 612632
Gebruiker
Mark
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn lidmaatschap wordt verhoogd van €49 naar €79. Ik ben tevreden over de gym maar heb destijds (2019) getekend voor een tweejarig abonnement wat na twee jaar maandelijks opzegbaar is. Mogen ze dit doen?

Gewenste oplossing

Laat mij en andere loyale leden hun huidige lidmaatschap behouden en voorkom nóg meer negatieve publiciteit.
Geboden oplossing
Nieuw voorstel ontvangen waar ik tevreden mee ben en waar ik ook gebruik van zal maken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    TrainMore
    Datum
    Graag reageren wij even op de berichten die te maken hebben met de prijswijzigingen bij TrainMore.
    TrainMore heeft in juli een deel van de members geïnformeerd over deze prijswijziging die per 1 september van kracht zou gaan.
    Het betreft een wijziging waarbij het tarief van members die al langere tijd bij ons trainen en een lager bedrag per periode betalen, meer in de buurt komt van het tarief dat members betalen die recentelijk member zijn geworden
    Wij hebben als organisatie te maken met stijgende kosten en investeren tegelijkertijd ook veel in de verdere ontwikkeling van onze clubs.
    Wij begrijpen dat een prijsverhoging niet leuk is en onze CEO is nav reacties van onze members in gesprek gegaan met enkele van hen.
    Het resultaat van dit gesprek is dat alle members om wie het gaat een nieuw en aantrekkelijker voorstel hebben ontvangen waardoor zij vanaf 1 september j.l. ook het komend jaar minder hoeven te betalen dan het huidige tarief voor nieuwe members.
    Wij vinden het erg jammer dat wij niet alle members tevreden hebben kunnen stellen met dit nieuwe aanbod.
    Uiteraard hebben alle members ook het recht en de mogelijkheid gehad om nav deze prijswijziging hun membership bij ons te beëindigen.
    Veel members zijn gelukkig ook blij met dit nieuwe aanbod en hebben aangegeven hier graag gebruik van te maken.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over TrainMore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen