Klacht Trans Link Systems: Tekortschieten in communicatie omtrent mislukt incasso (Intrum Justitia & Trans Link Systems)

Klachtnummer
# 88713
Gebruiker
Huugdaluik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het saldo van mijn OV-chipkaart met automatisch opladen is geblokkeerd. Tijdens het vele voorgaande (telefonische) contact kon niemand van de klantenservice dit aan mij melden!

Na weer gebeld te hebben met de klantenservice van OV-chipkaart werd duidelijk dit kwam doordat men 2 opladingen van elk €20,- niet kon afboeken.
Als gevolg hiervan heb ik €80,- (waarvan €40,- incassokosten) aan incassobureau Intrum Justitia overgemaakt.
Ik heb echter op geen enkele wijze een aanmaning van Trans Link Systems of Intrum Justitia ontvangen.
Blijkbaar hadden ze deze brieven naar mijn oude adres gestuurd.
Ik ging er destijds van uit dat een adreswijziging van mijn NS account voldoende zou zijn.
Ik vind het zeer kwalijk dat ik op geen enkele andere manier (telefonisch, hetzij email) benaderd ben over de openstaande incasso’s!
Waarom is het niet mogelijk/voldoende om een adreswijziging bij 1 centraal OV loket door te geven?

De oplossing

Ik ben tevreden wanneer de onterechte €40,- incassokosten van Intrum Justitia worden teruggeboekt. Ik ben ten slotte op geen enkele wijze op de hoogte gebracht van de mislukte incasso's.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Trans Link Systems hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Trans Link Systems?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen