Klacht Trans Link Systems: Ten onrechte incassokosten berekend

Harco

U mailde mij op 30-11-2015 over een mislukt incasso van 10 euro. Deze email is aan mijn aandacht ontsnapt. Rond de kerstdagen ontving mijn echtgenote een brief omtrent een mislukt incasso voor haar OV-kaart; kennelijk gaat het om hetzelfde feit. Toen ik de betaling in orde wilde maken kon mijn echtgenote de brief niet meer vinden (is nog onvindbaar), Op 28 december betaalde ik u 15 euro met de toelichting: mislukt incasso. voor kaartnummer (etc.) plus administratiekosten. Brief ontvangen, maar onvindbaar. Op 6-1 betaalde u het bedrag terug met de toelichting: Mislukt Incasso Autom. Opl. OV Chipkaart is op deze wijze niet mogelijk.enmerk: C20151230-8991625187-13424598160792. Op 11-1-16 ontving mijn echtgenote van Intrum Justitia de aanmaning 50 euro te betalen. Ik acht dat onterecht. We hebben elk slechts één betalingsverzoek gekregen, en er is op tijd betaald. U had mij ook een emailtje kunnen sturen om mij te wijzen op uw wens het geld op een ander nummer te ontvangen.

Intrum Justitia wenst mij niet uw emailadres te geven en is niet voor rede vatbaar. Het antwoord dat ik ontving gaat langs de zaak heen. Het ging bovendien niet om 'automatisch opladen', maar om een betaling wegens mislukt automatisch opladen. Dat is wat anders. U hebt het geld ontvangen, want u hebt het terugbetaald. Mij een emailtje sturen was makkelijker geweest. Ook was makkelijker het bedrag zelf naar uw eigen (andere) rekening over te maken. Maar hoe dan ook: u had het ontvangen. Wij zijn goede klanten van u, en ik wil graag ook als zodanig behandeld worden. Ik betaalde de 15 euro aan Intrum Justitia. Ik moge u verzoeken de incasso-opdracht terug te nemen.

Wij vinden dat Trans Link Systems hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!