Transavia

Bedrijf status
actief

Over ons

Transavia vindt het belangrijk dat je de service krijgt die je mag verwachten en vindt het een goede zaak dat je dit kenbaar maakt indien dit niet het geval is. Voor het behandelen van klachten en vragen hebben wij onze eigen service kanalen. We vragen mensen dan ook om hun klacht daar (opnieuw) kenbaar te maken. Dit kan via WhatsApp of door ons webformulier in te vullen. Meer informatie vind je hier: https://www.transavia.com/nl-NL/service/klantenservice/ Via dit kanaal worden geen klachten meer opgepakt of beantwoord. Gaat je klacht over een bestaand dossier? Stuur dan ook het dossiernummer waarin de originele klacht behandeld is via WhatsApp of het webformulier.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
776 klachten Vaak

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 471 consument(en) de klachtenafhandeling van Transavia gemiddeld met een 4,4
Bekijk alle klachten over
Transavia
happy content sad angry
84 107 74 206

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen