Klacht Transavia: .Geen voucher na annulering

Klachtnummer
# 510136
Gebruiker
Klotenklappers
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van een mailtje van Transavia over het niet doorgaan van de reis 2 mogelijkheden: of annuleren of een voucher tm 31 oktober 2020. De voucher paste niet voor ons. Dus annuerelen. Pas nadat je gennuleers hebt ben je je geldk wijt (totaal 694 Euro). Diverse keren va mail contact: standpunt Transavia: zelf gennuleerd is geld kwijt. Geen enkel vorm van coulance. Brief aan de directeur. Geen reactie.korrtom.Voor niet geleverde diensten dus 694 Euro door Transavia ingepikt.

De oplossing

Dat Transavia alsnog een voucher aanbiedt ondanks het standpunt van zelf annuleren is geld kwijt. Dit was een week voordat Tansavia alle vluchten cancelde.

4 reacties

  1. Auteur
    Klotenklappers
    Datum
    nog geen reactie ontvangen. Dit is "normaal" bij Transavia
  2. Auteur
    Klotenklappers
    Datum
    Nog steeds niet opgelost. Nog geen voucher ontvangen. Brief aan directie bijgesloten
  3. Auteur
    Klotenklappers
    Datum
    Nog steeds niks gehoord
  4. Auteur
    Klotenklappers
    Datum
    Wederom nog niks gehoord. ook dat de brief intern zou wprden opgepakt ook niksmeer van vernomen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen